11 Temmuz 2010 Pazar

Sirbistan-Belgrad yolculugu ve hay ben bu vizenin:)

Makedonya uluslararasi otobus terminalinde kalmistik hatirlarsaniz. Otobus geldi ve otobuse bindik. Muavin biletleri topluyor ve kestigi kocanlarin arkasina her yolcunun ismini yaziyor ( anlayamadim valla).Benim ismimi anlayamadigi icin ben yaziyorum ve cok mutlu oluyor.45 dakika sonra Makedon tarafindaki sinir kapisina geliyoruz. Makedon polisitum pasaportlari topladiktan sonra 15 dakika icinda islemleri yapiyor ve bizi birakiyor.100 metre ileride Sirp giris noktasina geliyoruz. Yine bir polis otobuse biniyor ve pasaportlari topluyor.
Iste o annn:)) Bana vize diyor. Ne vizesi bize vize uygulamiyorsunuz diyorum. Asagiya buyrun diyor beni sefleriyle konusturuyor. Onceleri ulen kesin Turkuz diye boyle yapiyolardir desem de sonra hatali oldugumu anliyorum. Kisacasi vizesiz gecis yok Sirbistana. Ozur diliyorlar sizi alamayiz diyorlar. Sirt cantami alip tekrar makedon kapisina yuruyorum. Belkide tarihin en hizli cikis-giris islmeni yapmais olmanin mutluluguyla orada buyuk pazarliklar sonucu anlastigim bir Arnavut taksiciyle Uskupe donuyorum. Yine ayni otelde bir gece daha kalip yarin Kosovaya gececegim.

Hiç yorum yok: